Wie stopt met beter te worden, stopt met goed te zijn.

Trainingen te volgen met STAP-subsidie

    1. Overtuigend presenteren

      Uhh, tsja, dit was eigenlijk mijn presentatie... Een goede spreker stopt, voordat zijn publiek dat verwacht. Op welk moment dat is leer je tijdens de training Overtuigend presenteren.

    2. Virtuele coaching: Gedragsstijlen met DISC

      DISC is een praktisch en toegankelijk kleurenmodel dat je inzicht geeft in jezelf en anderen. Leer je eigen persoonlijke profiel kennen, vergroot je effectiviteit en verbeter je samenwerking met anderen.

    3. Virtuele coaching: Feedback vragen, geven en ontvangen

      Wil je één op één met een performance coach aan de slag om effectiever te worden in het vragen, geven en ontvangen van feedback? Kies dan nu voor de virtuele mogelijkheid om specifiek aan de slag te gaan met dat waar voor jou de groeipotentie zit.

    4. Gedrag herkennen en erop inspelen met MBTI

      De Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI®) vormt een uitstekende basis om je persoonlijke effectiviteit te vergroten. Zo word je communicatie en samenwerking met anderen nog beter wanneer je succesvol weet in te spelen op hun gedrag.

    5. Verbindend communiceren

      HALLO! Praat ff normaal met me! Wie kent het niet, dat de communicatie niet lekker loopt? Maak kennis met de elementen van verbindende communicatie, pak meer regie op het gesprek en vergroot je invloed.

    6. Feedback vragen, geven en ontvangen

    7. Verbindende communicatie

      Wie kent het niet, dat de communicatie minder lekker loopt? Dat jouw woorden een andere reactie opleveren dan verwacht. Of dat je getriggerd wordt door wat de ander zegt en je daardoor minder effectief reageert. Het begin van een stroeve samenwerking.

    8. Effectiever communiceren en samenwerken met NLP

      De quote "Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar praten" is een eerste stap. Waar het in de kern bij communicatie om gaat is dat zowel jouw intentie als je inhoudelijke boodschap overkomt bij de ander.

    9. Herkennen van en inspelen op gedrag van anderen met DISC

      Het gedrag van anderen is de spiegel van je eigen gedrag. Het kennen van je eigen gedrag vormt dan ook de basis voor het succesvol herkennen van en inspelen op het gedrag van anderen. Dit staat centraal tijdens de gelijknamige training.

    10. Luisteren op niveau

      Luisteren en je bewust tonen van wat anderen van belang vinden, speelt een belangrijke rol in de communicatie en bij het samenwerken. Door eerst de ander te begrijpen, ervaar je dat jouw boodschap vervolgens nog meer impact heeft.

    11. Communicatieve vaardigheden

      Op een professionele manier communiceren met anderen. Hoe je dat zo goed mogelijk doet, leer je in de training Communicatieve vaardigheden.

    12. Brieven en e-mails schrijven

      Kort en bondig formuleren is een vaardigheid.Hoe je goede brieven en e-mails schrijft die gelezen worden, de relatie met je klant versterken en hun doel bereiken, leer je in de training Klantgerichte brieven en e-mails schrijven.

    13. Adviesvaardigheden

      Hoe belangrijk je eigen gedrag is voor een succesvol verloop van het adviesproces, leer je in de training Succesvol adviseren.

    14. Conflicthantering

      Effectief met conflicten omgaan begint met het besef dat jouw waarheid een waarheid is en niet de waarheid.Hoe je met dit in het achterhoofd vervolgens omgaat met eenspanningsvolle situatie, leer je in de training Conflicthantering.

    15. Omgaan met verbale agressie

      Toch krijg je nogal eens te maken met (verbale) agressie en mensen die niet meer willen luisteren. Hoe ga je daar in een werksituatie mee om? Dat leer je in deze agressie-training.

    16. Succesvol vergaderen

      Kennen van de agendapunten en je standpunt daarin. Ervoor zorgen dat punten doelgericht behandeld én afgehandeld worden en dat allemaal binnen de afgesproken tijd. Dat is de kunst van effectief vergaderen.

    17. Interculturele communicatie

      We werken steeds vaker met andere nationaliteiten in Nederland en bij zakendoen met relaties in het buitenland. Het omgaan met culturele verschillen brengt verrijking, maar ook vaak miscommunicatie met zich mee.

    18. Feedback geven en ontvangen

      Met alle respect... Wat er na komt is misschien wel respectvol, maar meestal ook dodelijk. Bovenstaande uitspraak geeft duidelijk weer hoe waardevol het geven van de juiste feedback aan anderen is.

    19. Emotionele intelligentie praktisch toegepast

      Wil je ook graag tevreden terugkomende (interne) klanten? Naast unieke producten of diensten maak jij als medewerker dan het verschil. Jouw houding is daarbij allesbepalend.

    1. Debiteurenbeheer

      Een positieve draai Als jij regelmatig klanten aanspreekt op hun betalingsachterstand, dan wil je dat je dat goed afgaat. Leer hoe je maximaal rendement uit je debiteurenbeheer haalt en hoe je er tegelijkertijd meer plezier in houdt.

    2. Omgaan met klachten

      Natuurlijk wil je klachten voorkomen. Mochten ze zich toch voordoen, dan gaat het erom dat je er op een goede wijze mee omgaat. De juiste aanpak maakt van een klacht veelal een kans. Denk daarbij aan de kans om de relatie met de klant te herstellen.

    3. Acquisitievaardigheden

      De strijd om de klant is fel. Met alleen een leuk verhaal of een goed product red je het niet meer. Succesvol concurreren is vooral een kwestie van goed zien en nog beter luisteren.

    4. Salesmanagement

      Vanuit heldere ambities stuur jij als salesmanager je team aan. Tijdens de training Next Step Salesmanagement staat centraal hoe je op een effectieve, efficiënte en inspirerende wijze je commerciële doelstellingen kunt realiseren.

    5. Beïnvloeden en overtuigen

      Heb je jezelf weleens ja horen zeggen tegen iets waarover je vervolgens verbaasd was dat je ermee instemde?

    6. Activity management

      Activity management is gericht op het integraal sturen op resultaten, activiteiten en gedrag. Het resultaat is meer business impact waarbij proactief gedrag van medewerkers een voorname rol speelt bij het realiseren ervan.

    7. Proactief en ondernemend gedrag

      Vernieuwend werken en blijven investeren in jezelf.

    8. Effectief communiceren in klantcontact via Chat, WhatsApp en Messenger

    9. Maak een fan van je klant

      Van je klant een fan maken. Wie wil dat niet?! Jouw klanten zijn bijzonder en dat voelen ze. Je weet ze te inspireren met jouw passie en service. Hoe dat eruitziet? Lebbis maakt het duidelijk!

    10. Proactief en ondernemend gedrag

    11. Telefonische acquisitie

      Het helpt als je de juiste telefoonvaardigheden hebt om binnen te komen bij organisaties. Dat is dan ook het onderwerp van deze training telefonische acquisitie.

    12. Resultaat- en klantgericht verkopen

      Verwachtingen overtreffen Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in de training Resultaat- en klantgericht verkopen.

    13. Onderhandelen

      Hoe je succesvol kunt onderhandelen zonder je relaties op het spel te zetten, leer je in de training Onderhandelen.

    14. Netwerken in relatie tot je loopbaan

      Hoe gemakkelijk je meer rendement haalt uit netwerkbijeenkomsten leer je in de training Netwerken en verbinding.

    15. Offreren

      Offreren is geen kwestie van routinematig een offerte uitdraaien. Het is vooral de kunst om goed te luisteren naar de klant en op basis daarvan een maatwerk offerte uit te brengen. Een kunst die je kunt leren in de training Resultaatgericht offreren. Doe

    16. Klantgericht denken en doen

      Bij alles wat je doet, zou je je dat eigenlijk af moeten vragen. Hoe je je verplaatst in de klant en zo goede resultaten kunt behalen, leer je in de training Klantgericht denken en doen.

    17. Salesmanagement

      Vanuit heldere ambities stuur jij als salesmanager je team aan. Tijdens de training Salesmanagement staat centraal hoe je op een effectieve, efficiënte en inspirerende wijze je commerciële doelstellingen kunt realiseren.

    18. Telefonische verkoop

      Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

    19. Beurstraining

      Van een eerste uitstekende indruk heb je het zeker nodig tijdens een beurs. Hoe je op een professionele en succesvolle manier je bedrijf kunt presenteren tijdens beurzen en andere contactdagen leer je tijdens de Beurstraining.

    20. Accountmanagement

      Hoe je op een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert,leer je tijdensde training Professioneel accountmanagement.

    21. Telefoneren

      Als je de telefoon opneemt met een glimlach op je gezicht, kande beller die glimlach horen in je stem. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.

    22. Inkoop voor verkopers

      Benieuwd naar wat een inkoper doet bewegen en een verkoper drijft? Waarom verkopers en inkopers elkaar niet vanzelfsprekend begrijpen? Tijdens deze training kruip je in de huid van de inkoper en ervaar je hoe een inkoper naar jouw product en markt kijkt.

    1. Verzuimmanagement

      Ontdek hoe je mensen gemotiveerd aan het werk kunt houden en zo een bijdrage kunt leveren aan een lager ziekteverzuim tijdens de training Verzuimmanagement.

    2. Leidinggeven voor shopmanagers

      Als shopmanager sta je voor de uitdaging om samen met je team klantverwachtingen te overtreffen. Daarnaast wil je met een gemotiveerde club medewerkers op efficiënte wijze commerciële resultaten boeken.

    3. Effectief delegeren

      Op de juiste wijze zaken delegeren bespaart tijd. Je benut de kwaliteiten van anderen en zorgt er bovendien voor dat jij je kunt focussen op dat waar jij de meeste waarde kunt toevoegen richting (interne) klanten, je organisatie, team of anderen.

    4. Fluent Leadership

      Als het stroomt in de organisatie, teams optimaal presteren en ieder teamlid vanuit zijn rol van betekenis is dan kun je spreken van Fluent leadership. De vorm van leiderschap die mens- én resultaatgericht is.

    5. Fundamenten van leiderschap

      Als leidinggevende wil je jouw rol inspirerend en goed invullen. Dit op een manier die bij je past. Je team kan dankzij jouw versterkte basis nog meer het verschil maken.

    6. Positief leiderschap in de praktijk

      Hoezo onzekere tijden? Hoezo gemis aan echt contact? De positieve leider ziet als geen ander wat er wel mogelijk is, hoe elk nadeel zijn voordeel heeft en hoe ongeacht de omstandigheden het beste uit zijn of haar team valt te halen.

    7. Secure Base Leadership

      'Secure bases' zijn die mensen, die doelen of dingen waarmee we ons op een bijzondere manier verbinden. Ze bieden ons bescherming, kracht en zijn een bron van energie. Ze dienen als ankers in ons leven.

    8. De leider als organisatieontwikkelaar

      Leiders hebben bij het richten en inrichten van de organisatie de keuze tussen een fixed mindset of een growth mindset. Zij beseffen dat het ontwikkelen van de medewerkers en de organisatie onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.

    9. Ik, de ander en mijn organisatie

    10. Positief leiderschap

      Niet vanuit moeten, maar vanuit willen …! Middels positief leiderschap beweging creëren.

    11. Hybride leidinggeven

      Leidinggevenden staan voor de uitdaging om effectieve samenwerking te faciliteren terwijl teamleden zowel vanuit huis als kantoor werken. Feedback Training & Consulting begeleidt al vele jaren organisaties bij hybride werken en leidinggeven op afstand.

    12. Authentiek leiderschap

      Blijf authentiek in tijden van anders werken! Wat wil jij bereiken als leider, wat zijn jouw normen en waarden, wat is jouw missie en hoe maak je die waar? En hoe kun je dichtbij jezelf blijven in deze tijden van verandering?

    13. Situationeel leidinggeven

      Wil je meer eigenaarschap ontwikkelen bij je medewerkers met betrekking tot hun eigen ontwikkeling en performance? En wil je jouw leiderschap succesvol inzetten op een manier die zowel past bij jou, je medewerkers en de situatie?

    14. Vrouwelijk leiderschap

      De wereld is in beweging en vraagt om een andere vorm van leiderschap. Het gaat steeds meer om de rollen die we innemen in plaats van functies. Dit vernieuwend leiderschap doet een beroep op de leider in jou.

    15. Wervings- en selectiegesprekken voeren

      Het succes van een organisatie wordt in grote mate bepaald door de mensen die er werken. Ontdek tijdens dezetraining hoe je ervoor kunt zorgen dat je de juiste mensen selecteert: mensen die passen bij jouw organisatie.

    16. Beoordelings- en functioneringsgesprekken voeren

      Je wilt graag dat je medewerkers goed presteren. Door ze de juiste feedback te geven en ze op een constructieve manier te beoordelen, kun je hen daartoe stimuleren. Beoordelings- en functioneringsgesprekken zijn hierbij een belangrijk hulpmiddel.

    17. Leidinggeven

      Hoe belangrijk het is om als leidinggevende met je eigen gedrag het goede voorbeeld te geven, leer je tijdens de training leidinggeven.

    18. Persoonlijk leiderschap

      Jezelf ontwikkelen gaat niet vanzelf. Het is een ontdekkingsreis die de nodige inspanning vergt. Het is ook een vaardigheid te leren hoe je eigen gedrag eruitziet, wat het effect ervan is op anderen en hoe je je eigen talenten verder kunt ontwikkelen in d

    19. Cultuurtrajecten begeleiden

      Cultuur is te definiëren als het collectieve gedrag van de medewerkers in een organisatie. Verandert gedrag van de mensen binnen een organisatie, dan verandert daarmee de cultuur.

    20. Binden en boeien

      Houden van mensen. Een zin met een dubbele betekenis. Met de juiste aandacht bind je mensen langer aan je organisatie. Wat die juiste aandacht is, verschilt per individu.

    21. Effectieve overleg- en besluitvorming (in een Agile omgeving)

      Misschien herken je de situatie waarbij een agendapunt in korte tijd is besproken. Na een stevige inleiding en een overtuigend pleidooi is er een besluit genomen. In eerste instantie een helder verhaal maar na enige tijd denk je Dit klopt niet.

    22. Ik, de ander en mijn organisatie

      Dat is een hele kunst. Die kunst begint bij het jezelf nog beter leren kennen.

    23. Deep Democracy en draagvlak creëren voor besluiten en verandering

      Een praktische aanpak voor iedereen die werkt met of in groepen.

    24. Deep Democracy

      Ontsluit de stem van de minderheid. Samenwerken in een team gaat niet altijd vanzelf: Herken je dat besluitvorming soms vastzit?

    1. Online training: Werk maken van een feedbackcultuur

      Persoonlijke en professionele groei, vraagt om het aan elkaar feedback kunnen vragen en geven. Hoe je dat op een veilige, groeigerichte manier doet op individueel, team- en organisatieniveau staat centraal tijdens dit programma.

    2. Resultaat- en klantgericht denken en doen

      De verwachtingen van je klant overtreffen en zo goede commerciële resultaten boeken. Dat kan. Welke kwaliteiten kenmerkt de man of vrouw die in de verkoop het verschil maakt? Hoe vergroot je je invloed in het klantcontact?

    3. Pay it forward with feedforward

      Ben je helemaal klaar met het vragen en geven van feedback. Dat begrijpen we. Tijd om te focussen op de toekomst. Die kunnen we immers veranderen!

    4. Tijd voor timemanagement

      Waar haal je de tijd vandaan en waaraan besteed je die het beste? Wanneer je voor jezelf bepaalt op welke zaken je invloed hebt en op welke vooral niet, dan ben je beter in staat om je tijd en energie goed te verdelen.

    5. Online training: Boost je communicatie skills

      Wil je effectiever communiceren met anderen en wil je veel leren in weinig tijd, dan is deze training wat voor jou. Benut de online mogelijkheden en leer in onze virtuele classroom de kwaliteit van jouw communicatie bij zowel persoonlijke als professionel

    6. Online training: Design Sprint voor teams

      In de afgelopen maanden is onze manier van werken en samenwerken behoorlijk veranderd. Hoe ga je daarmee om als team? Wij ondersteunen teams om te gaan met dit nieuwe normaal van samenwerken.

    7. Online training: Communicatie- en gespreksvaardigheden

      Door middel van verbindende, effectieve communicatie bouw je aan effectieve relaties, vergroot je je invloed en bereik je meer.

    8. Online training: Principieel onderhandelen

      Het kennen van de basisprincipes van principieel onderhandelen betekent nog niet dat het in alle gevallen je gemakkelijk afgaat. In deze training leer je persoonlijke blokkades te doorbreken zodat je jouw vaardigheden nog meer succesvol kunt toepassen.

    9. Online training: Proactief en ondernemend gedrag

      Wat wil jij bereiken en welk gedrag gaat jou ondersteunen om die doelen te realiseren? Dat is wat je leert in deze training Proactief en ondernemend gedrag.

    10. Online training: Herkennen van en inspelen op gedrag

      Ieder mens is uniek in zijn of haar gedrag. Hoe we de dingen doen verschilt daarmee ook. Door op die verschillen in te spelen en ze effectief te benutten, wordt de samenwerking met anderen nog beter.

    11. Online training: Persoonlijke effectiviteit op een manier die bij je past

      Door aan de slag te gaan met het managen van je ontwikkelpunten, realiseer je persoonlijke en professionele groei.

    12. Online training: Advies op afstand

      De training Advies op afstand is relevanter dan ooit. Laat je persoonlijk begeleiden en haal het beste uit de online adviesgesprekken die je voert.

    13. Online training: Brieven, e-mails en/of voorstellen en offertes schrijven

      Wat is het doel dat je wilt bereiken met je schriftelijke communicatie? Met dat als vertrekpunt ga je aan de hand van zelf ingebracht schriftelijk voorbeeldmateriaal teksten herschrijven.

    14. Online training: Cross cultureel bewustzijn, communiceren en samenwerken

      Je leert hoe cultuurverschillen een verrijking kunnen worden door miscommunicatie te voorkomen en in de samenwerking de verschillen effectief te benutten.

    15. Online training: Train de online trainer

      De training Train de online trainer is relevanter dan ooit. Laat je persoonlijk begeleiden en haal het beste uit jezelf en je deelnemers.

    16. Online training: Feedback vragen, geven en ontvangen

      Je bent geoefend in het geven van feedback die je gesprekspartner ook gemakkelijk van je accepteert. Hoe je hier een goed begin mee maakt en hoe je deze vaardigheden toepast leer je in de online training Feedback geven en ontvangen.

    17. Online training: Begeleiden van en deelnemen aan virtuele sessies

      Thuiswerken vraagt om een aantal nieuwe vaardigheden en technische ondersteuning. Feedback Training & Consulting heeft hier de afgelopen jaren ervaring mee opgedaan.

    18. Online training: Screen performance en screen communicatie

      Neem deel aan een open inschrijvingsprogramma om je screen performance en screen communicatie verder te vergroten.

    19. Succesvol onderhandelen

      Succesvol onderhandelen met behoud van de relatie. Daar geloven wij in. De zeven meest praktische tips leer je kennen tijdens deze sessie. Sluit je aan?

    1. Creatief en innovatief denken en doen

      Hoe daag jij je eigen blikveld continu uit en hoe leidt een ruimere blik op zaken tot andere oplossingen en nieuwe kansen? Dat leer je in de training Creatief denken en doen.

    2. Werk maken van werkgeluk

      "Wel eens uitgeprobeerd hoeveel lol er in je werk past?" (Loesje) Welke vijf pijlers dragen bij aan werkgeluk? Bij welke pijler ligt jouw kans op verdere groei? Op naar nog meer werkplezier voor jou en je collega’s!

    3. Fit for the future

      De wereld om ons heen verandert sneller dan je denkt. Tijdens deze workshop leer je jouw unieke reactie én die van anderen op verandering kennen en er succesvol mee omgaan.

    4. Timemanagement - online workshop reeks

      Hoe krijg ik die tijd en waar besteed ik die aan? Deze en andere vragen staan centraal in de training Timemanagement en werkorganisatie.

    5. Frisse start

      Om een frisse start te kunnen maken met je team, helpt stilstaan. Vanuit daar kun je weer versnellen. Jij bepaalt waar je met je zelf en/of met je team naar toe wilt bewegen het komende jaar.

    6. Werk maken van werkgeluk

      Werkgeluk staat vol in de belangstelling. En dat is niet zonder reden. We ervaren steeds meer stress en burn-out. We verwachten meer van onszelf en anderen. We zijn steeds perfectionistischer. Doordat we steeds meer op onszelf gericht zijn, staat ons werk

    7. Creatief en innovatief denken en doen

    8. Persoonlijke effectiviteit

    9. NLP practitioner

    10. Design thinking

    11. Vind je purpose

      Heb jij zicht op je purpose en handel je er naar? Die purpose, jouw bedoeling, is voor ieder van ons uniek. Het bijzondere aan het denken en doen vanuit je purpose is dat je persoonlijk en professioneel weerbaarder wordt en je jouw potentieel vol benut.

    12. DISCover yourself

      "Behandel de ander, zoals de ander behandeld wil worden." Door je eigen gedrag te kennen, weet je nog beter waar je kwaliteiten en valkuilen liggen.

    13. NLP Master Practitioner

      In de NLP trainingen van Feedback Training & Consulting word je op inspirerende wijze meegenomen in de wereld van professionele en persoonlijke ontwikkeling. De opleidingen zijn erkend door de Nederlandse Vereniging van NLP.

    14. Timemanagement

      Hoe krijg ik die tijd en waar besteed ik die aan? Deze en andere vragen staan centraal in de training Timemanagement en werkorganisatie.

    15. Omgaan met verandering

      In deze tijd volgen veranderingen zich snel op en overlappen elkaar zelfs vaak. Ieder mens heeft in meer of mindere mate moeite met veranderen. Wanneer je jouw reactie op verandering in betere banen wilt leiden, is dit het programma dat bij je past.

    16. Persoonlijke effectiviteit op een manier die bij jou past

      Het uitgangspunt is dat zowel jij als anderen profijt hebben van je gedrag.

    17. NLP business practitioner (NVNLP erkend diploma)

      In de NLP trainingen van Feedback Training & Consulting word je op inspirerende wijze meegenomen in de wereld van professionele en persoonlijke ontwikkeling. De opleidingen zijn erkend door de Nederlandse Vereniging van NLP.

    18. Design Thinking

      Door globalisering wordt het concurreren met technologie of op prijs moeilijker, hierdoor wordt design, hoe ervaart de gebruiker een dienst of product, steeds meer een concurrentiefactor.

    19. NLP Practitioner

      In de NLP trainingen van Feedback Training & Consulting word je op inspirerende wijze meegenomen in de wereld van professionele en persoonlijke ontwikkeling. De opleidingen zijn erkend door de Nederlandse Vereniging van NLP.

    1. Teamcoaching

      Als teamcoach ondersteun je een team in zijn ontwikkeling. Ontdek hoe toegewerkt kan worden naar een optimaal presterend team tijdens de training teamcoaching.

    2. Reboard: vergroot je slagkracht als team

      Wij mogen weer naar kantoor, maar waarschijnlijk niet allemaal tegelijk. Geef je team een kick-start en stel samen met ons een leuk en nuttig reboarding-programma op wat past bij de wensen, behoeften en doelstelling van het team.

    3. Succesvol samenwerken op afstand

      Hoe houd je de verbinding in deze tijd van soms (gedwongen) samenwerken op afstand (via webcam en online-platforms)? Door inzicht te krijgen in de succesfactoren van verbindend samenwerken en dit samen met je teamgenoten op jullie manier in te richten.

    4. Coachen van zorgteams

      Leer hoe je zorgteams effectief coacht zodat ze het gewenste eigenaarschap oppakken.

    5. Teambuilding met Lego Serious Play

      Onder leiding van een gecertificeerde Lego Serious Play facilitator doorloop je de teamontwikkelingsfasen. Aan de hand van teamontwikkelingsvraagstukken die in jouw team spelen, bouw je modellen met een specifieke selectie LEGO steentjes.

    6. Supervisie team

      Ieder team loopt wel eens tegen vraagstukken aan waarbij externe begeleiding een rol kan spelen om ineffectieve patronen versnelt en effectief te doorbreken.

    7. Team feedback sessies

      Groei in teamvolwassenheid en geeft het zelf organiserend vermogen van (agile) teams een boost met team feedback sessies.

    8. Teambuilding

      Haal op een effectieve, inspirerende en leuke manier het maximale uit jouw team. Vergroot het onderlinge vertrouwen, benut elkaars kwaliteiten, verbeter de communicatie en samenwerking en vergroot zo de sociale verbinding.

    9. Fluent teams

      Fluent teams hebben als kenmerk dat ze vanuit flow gedragen doelen realiseren. Binnen deze effectieve teams wisselen leiden en volgen zich af. Dit is afhankelijk van bij wie op welk moment de expertise ligt.

    10. Belbin Teamrollen

      Jouw succes is (meestal) alleen mogelijk dankzij het uitstekend functioneren van je team. Successen boek je immers zelden alleen. Met de training Belbin Teamrollen verkrijg je inzicht in de werking van teams en in de voorwaarden voor succes.

    11. MBTI, teamontwikkeling

      Om succes te bereiken is het van belang om inzicht te krijgen in je eigen voorkeursstijlen, die van anderen en wat dat betekent voor het team en de onderlinge samenwerking.

    12. Reboard: vergroot je slagkracht als team

      In deze tijd volgen de veranderingen elkaar in snel tempo op. Eenieder van ons gaat daar anders mee om. En ieder team heeft andere uitdagingen.

    1. Succesvol coachen

      Ontdek hoe jij als coach, medewerkers kunt helpen zichzelf te ontwikkelen tijdens de training coaching.

    2. Drijfveren Certificering

      Onze drijfveren bepalen wanneer je in actie komt en waarom. Wil jij bij anderen drijfveren boven water krijgen, laat je dan certificeren voor de drijfveren analyse.

    3. DISC certificering

      Als je anderen inzichten wilt geven in hun eigen gedrag en hoe ze overkomen bij anderen, is het handig om je te laten certificeren voor het DISC gedragsanalyse instrument.

    4. Train de (online) trainer

      Hoe breng je een boodschap sterk over en sluit je aan bij de verschillende leerstijlen van je deelnemers? En hoe doe je dat interactief en houd je je deelnemers geboeid? Deze workshop geeft je een inkijk in de basis van het (online) trainen.

    5. Online het verschil maken

      Online is er zoveel meer mogelijk dan je denkt om verbinding en impact te maken. Ervaar diverse werkvormen die werken en leer de mogelijkheden van het platform dat je gebruikt optimaal te benutten.

    6. Training loopbaancoaching

      Wil jij als loopbaancoach aan de slag om een bijdrage te leveren aan iemands professionele ontwikkeling? Scherp je loopbaancoachvaardigheden aan en ondersteun op jouw eigen unieke manier mensen bij het maken van hun loopbaankeuzes.

    7. Mentortraining 'Coach de mentor'

      Als mentor adviseer en begeleid je anderen op een breed gebied. Tijdens de mentortraining staat centraal hoe je dit op een persoonlijke en professionele manier doet.

    8. Zelf digitale leermodules ontwikkelen

      Wil jij zelf een e-cademy oprichten, e-learning modules leren ontwikkelen voor je eigen organisatie?

    9. Digitaal leren

      Ook als het fysiek elkaar ontmoeten niet wenselijk is, blijft leren en ontwikkelen iets dat prima mogelijk is. Of je nu een onderwijsinstelling, opleidingsinstituut of leverancier van assessmentinstrumenten bent.

    10. Fluent leadership certificatietraject

      Functional Fluency Nederland is een dynamische netwerkorganisatie van inmiddels zo'n 60 (zelfstandig opererende) trainers, coaches, leidinggevenden, HR professionals en andere professionele begeleiders.

    11. Systemisch werken (familie- en organisatieopstellingen)

      Maak kennis met de verschillende unieke toepassingsmogelijkheden van Systemisch werken. Leer werken met familie- en organisatieopstellingen.

    12. LEGO SERIOUS PLAY facilitator training

      LEGO SERIOUS PLAY ® is een inspirerende en impactvolle procesmethode voor strategie- en visieontwikkeling, teamvorming, ondernemerschap en innovatie.

    13. TMA teamanalyse training

      Ben je bekend met de TMA talentenanalyse en ben je benieuwd naar de drijfveren, talenten en competenties van het team waar je mee werkt, maak dan gebruik van de TMA teamanalyse.

    14. TMA talentenanalyse

      Heb je professioneel te maken met duurzame inzetbaarheid en ben je HRM-manager, P&O-, re-integratiemedewerker of coach? Schrijf je dan in voor de TMA-certificatietraining.

    15. Transactionele Analyse/Functional Fluency

      Wil je graag jouw persoonlijke leiderschap verder ontwikkelen, je impact vergroten en je prestaties optimaliseren? Neem dan deel aan het unieke, award winnende persoonlijke effectiviteitsprogramma Transactionele Analyse/Functional Fluency.

    16. Train de trainer

      Het geheim van het geven van boeiende en effectieve trainingen schuilt in de vaardigheid om je deelnemers zo te begeleiden dat de trainingsdoelstellingen worden gehaald.

    17. Training loopbaanbegeleiding

      Ontdek hoe jij als loopbaanadviseur anderen kunt begeleiden bij loopbaanvragen tijdens de training Loopbaanadviezen geven.

    18. LEGO Serious Play tweedaagse

      LEGO SERIOUS PLAY is één van de leukste manieren om met uitdagingen op individueel-, team- en organisatieniveau aan de slag te gaan.

    1. 365 dagen in control

      Tijdens deze workshop gaan we het vooral hebben over loslaten en hoe dat leidt tot meer controle. Je leert niet alleen OMDENKEN maar ook OMDOEN vanuit bewuste keuzes. Zo maak ook jij elke dag het verschil.

    2. Online boeien en verbinden

      Of het nu gaat om inspirerend vergaderen of het verzorgen van workshops en trainingen, online is er zoveel meer mogelijk dan je denkt om verbinding en impact te maken. Ervaar diverse werkvormen die werken en leer de mogelijkheden van jouw platform.

    3. Feedback via feedforward

      Laat anderen je ondersteunen om op persoonlijk en professioneel vlak om te kunnen gaan met de uitdagingen waar je mee te maken hebt. Met de feedforwardmethode vergroot je jouw effectiviteit.

    4. Nooit te druk

      Stel de juiste prioriteit en doe minder met meer tijd. Klinkt logisch toch? Maar hoe doe je dat? Hoe maak je keuzes? Hoe zorg je voor de juiste focus en vervolgens gerichte aandacht voor wat je doet? Leer hier de tools om bewust keuzes te maken.

    5. Boost your energy

      Ook online kun je volop energizers inzetten. Een uur lang aan de slag met praktische oefeningen met een zakelijke twist waar iedereen aan mee kan doen.

    6. Vitaal in één kwartaal

      Maak het jezelf gemakkelijker. Neem de regie en realiseer vanuit een positieve energie jouw doelen op het gebied van vitaliteit.

    7. Werk maken van werkplezier

      Welke vijf pijlers dragen bij aan werkgeluk? Bij welke pijler ligt jouw kans op verdere groei? Op naar nog meer werkplezier voor jou en je collega’s!

    8. Positief persoonlijk leiderschap

      anuit persoonlijk leiderschap zie je als geen ander wat er wel mogelijk is, hoe elk nadeel zijn voordeel heeft en hoe ongeacht de omstandigheden het beste uit jezelf, anderen en/of samenwerking valt te halen.

    9. Hybride leidinggeven

      Leidinggeven op afstand is een vaardigheid die iedere leidinggevende wil beheersen. De top tien tips voor verbindend leiderschap waarmee de vitaliteit van medewerkers en teams behouden blijft en verbetert ervaar je op een interactieve, inspirerende wijze.

    10. Op afstand bouwen aan high performing teams

      Hoe behoud je de verbinding als je op afstand met elkaar samenwerkt? High performing teams weten als geen ander ambitieuze doelen te realiseren door online aan effectieve relaties te bouwen en onderhouden.

    11. Ken je collega

      Naast tien onalledaagse vragen waarmee je je collega’s beter leert kennen, zoomen we ook in op gedrag en drijfveren van je teamgenoten om zo nog succesvoller te worden in de samenwerking.

    12. Timemanagement als thuiswerker

      Hoe houd je regie op je agenda? Dat is sowieso voor velen van ons al een uitdaging. Het thuiswerken maakt dat het niet gemakkelijker. Ontvang handige tips die je rust geven die je nodig hebt en je productiviteit ten goede komen.

    13. Vind je purpose

      Heb jij zicht op je purpose en handel je er naar? Die purpose, jouw bedoeling, is voor ieder van ons uniek. Het bijzondere aan het denken en doen vanuit je purpose is dat je persoonlijk en professioneel weerbaarder wordt en je jouw potentieel vol benut.

    14. Op afstand bouwen aan high performing teams

      High performing teams weten als geen ander ambitieuze doelen te realiseren. Hoe ze dat doen wordt ontsluierd in deze teamcoach workshop.

    15. Vind je purpose

      Heb jij zicht op je purpose en handel je ernaar? Die purpose, jouw bedoeling, is voor ieder van ons uniek. Het bijzondere aan het denken en doen vanuit je purpose is dat je persoonlijk en professioneel weerbaarder wordt en je jouw potentieel vol benut.

    16. 365 dagen in control

      Tijdens deze workshop gaan we het vooral hebben over loslaten en hoe dat leidt tot meer controle. Het kilknt wat asbrtact wlleihct. Tjiedns de seisse mkaen we het parkticsh. We driaaen alelen de vlogodre om.

    17. Unplug your mind

      Gedachten en overtuigingen kunnen ons vastzetten. Hoe die beperkende of blokkerende overtuigingen zijn ontstaan en hoe je er van af komt, vormt onderdeel van deze workshop.

    18. Omdenken

      Omdenken is een manier van denken en doen die van een probleem een mogelijkheid maakt. Leer kijken naar de werkelijkheid zoals die is, onderzoek wat je daarmee kan en creëer vanuit een positieve energie een nieuwe werkelijkheid.

    19. Omgaan met stress

      De vier anti-stress-S-en helpen je in ieder geval al om negatieve stress te voorkomen of om er relaxter mee om te gaan. Daarnaast ontvang je praktische tips om toe te werken naar een voor jou juiste balans.

    20. Veerkracht

      Vergroot je vermogen om om te gaan en te herstellen van stress, veranderingen en tegenslag. Kom in actie op weg naar een veerkrachtige reactie. De aanpak die je leert kennen helpt je om stap voor stap terug te keren naar de beste versie van jezelf.

    21. Liberating structures

      Wil je op de top van je talenten werken en anderen dezelfde kans geven? Zo JA, dan zijn de werkvormen van liberating structures echt iets voor jou en je collega’s.